Sewing

DIY | Cotton Ribbon Scarf

1:45 PM

Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu. Bagi yang cuti hari ini alhamdulillah, diberi waktu untuk rehat. Bagi yang tak cuti pula, alhamdulillah juga sebab masih ada tenaga dan kesihatan yang baik untuk bekerja. Lebihan/perca kain untuk Baby Quilt hari tu buat ribbon scarf. Cadang mulanya nak buat headband tapi material tak cukup pula. Alhamdulillah jadi dan nak buat pun senang. Model ni anak buah, scarf ni untuk adiknya yang bakal lahir insyaAllah 2-3 minggu lagi. Tapi kakaknya ni amatla tak senang kalau kita letak sesuatu atas kepala. Baru letak tak sempat snap gambar dah nak dicabutnya. Habis bergoyang-goyang gambar. Gambar yang satu ni jela yang terbaik boleh diambil. Gambar last skali kat bawah ni bergoyang-goyang ha. Sila tengok gambar la ye kalau nak buat.





Amni...oh..amni..


You Might Also Like

0 comment