DAGING

Rendang Tok

12:37 PM

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum.Gigil-gigil taip entri ni. Hujan sangat lebat di luar ni. Sejuk ya ampunn...Dua lapis sweater dah pakai, tetap rasa kesejukan.. Sejak Ahad hujan setiap hari turun tak berhenti. 24 jam. Walau apapun syukur alhamdulillah. Bila hujan dapat la tidur dengan lena hingga ke pagi. ^^

Minggu depan nak balik. Doa kami agar dipermudahkan segalanya. Bukan apa, hujan dengan kapal terbang dia tak ngam. Tak mau kawan2. Isu delay, isu banjir, isu sejuk..macam2 lagi..hihii


Moh kita layan hidangan. Maaflah resepi mel tak rajin nak taip balik. Rendang tok ambil dari buku chef hanieliza dan Serunding Daging, guna resepi ulangan dulu...Buat kelmarin, makan dengan lemang segera. Sedap juga melayan lemang dan kawan2nya time hujan2 ni..Alhamdulillah

You Might Also Like

6 comment

  1. waah mel sama pulak kita merendang..tapi rendang Uj berkuah.

    ReplyDelete
  2. [ Umie Jazz ] - Teringin punya pasal kak, tu yang rajinkan diri merendang..Untuk sekali makan je, buat kering2. Kalau nak bawa ke malam, memang mel buat berkuah untuk dipanaskan balik.hihi

    ReplyDelete
  3. sedapnya....susah nak dpt lemang yg sedap....siap cicah dgn rendang ni...lagi umphhh...

    ReplyDelete
  4. menarik narik nak suruh buat ni...

    ReplyDelete
  5. semoga selamat sampai... tak pernah nak buat rendang tok ni walau dah berapa kali ambik resepi hiii...layan tengok gamba je la hhh

    ReplyDelete