Apa Kata Anda?

Bahaya dalam LRT?

9:58 AM


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum. Dulu aku pernah share satu pengalaman di stesen komuter kesan dari travel sorang2. Yang aku kongsikan hari ni pengalaman my dear sister di dalam LRT pula. Seperti yang semua sedia maklum kedua2nya adalah tempat ramai orang. Kalau tengok dari post adik aku ni, yang nak menipu tu adalah seorang 'WANITA'. So sesiapa yang naik LRT tu, berhati2 dengan keadaan sebegini, bukan saja kita kena berhati2 terhadap lelaki tetapi juga terhadap perempuan. Di mana pun berada, make sure sekurang2nya pergi berdua ya!

You Might Also Like

2 comment

  1. saya pernah kena, tapi bukan dalam lrt. dekat dalam kedai. masa tu tengah shopping barang tibatiba datang seorang makcik cina dia kata dia takde duit. atm kena block. dia ada breast cancer. dia minta rm10. tapi saya tak bagi. then dia minta kat orang lain. orang tu bagi rm10 kat makcik tu. entah bila, saya pergi mana entah saya jumpa makcik tu sekali lagi. makcik tu naik teksi. macam macam orang zaman sekarang nak cari duit. haishh

    ReplyDelete
  2. ΣΧ◊• CH▲NYEOL wifey > Oh!Ramai juga yang terkena rupanya..Zaman sekarang, macam2 jenis orang semata nak duit.

    ReplyDelete