Apa Kata Anda?

Harga VCO | Tolong jawab boleh?

11:18 AM

Google
Peninsular Malaysia : RM 39.90 + RM 6 (Postage)
Sabah/Sarawak: RM 43.90 + RM 9 (Postage)

Yang makan VCO ni suami aku. Kulit muka/badan memang teruk. Sana sini tumbuh jerawat yg ada mata putih tu. Sakit okey jerawat jenis tu!! Pernah beli 2 kali tapi bila berhenti makan jerawat tumbuh lik
So, kebergantungan pada vco ni menghabiskan duit k. Memangla vco ni berkesan coz jerawat tak timbul dah tapi berkesan masa makan je.So, hubby tak mo beli katanya nak ubat yang boleh buat jerawatnya tak muncul dah.

Akhirnya beli gak 2 botol baru-baru ni.
Tapi terkeluar pulak soalan ni dari hubby.
"Kita kena bayar RM43.90 ke kalau kita duk Sarawak?Walhal beli dari org kat Semenanjung bukan kat Srwk. Postage pn dah bayar lebih tapi kena bayar lebih gak ke untuk 1 botol?"

Aku siap tanya penjual vco lagi tapi dia pun tak terfikir hal ni. Sebabnya xpernah dapat pelanggan dari Sabah dan Sarawak. So, dealer-dealer vco sekalian, boleh tolong jawab x?
Kalau dealer duduk di semenanjung, pembeli Sabah dan Srwk kena bayar RM39.90@RM43.90?

You Might Also Like

2 comment

  1. kenapa ea kena bayar ikut SS?sebab bukan dijual di SS tapi dijual di Semenanjung..urmmm

    ReplyDelete