Mee Jawa

2:52 PM

Mee jawa ni memang sedap. Rasanya lebih kurang mee rebus tapi memang lagi sedap.
Bahannya pun banyak.Dah maghrib dan kami berdua tak berapa gemar solat di jalanan, tapau je baw balik.
Kat mana kedainya? Secara tepatnya xreti nak inform di mana tapi kalau ondway dari Jusco Bukit Tinggi, Klang menghala ke Banting, kedainya berada di sebelah kiri. Kedainya tepi simpang selepas hub Proton. Tak ingat ape nama kedainya tapi hanya jual mee, nasi lemak, laksa, dan sate. Masakan panas lain tak jual ye. Sepanjang laluan Klang-Banting ni, tak banyak kedai makan bahagian kiri ni, jadi nak jumpa kedainya amatlah senang. Murah pun murahlah, semangkuk baru RM3.50. Kalau ada rezeki korang pergilah ye!

You Might Also Like

0 comment